Home > Shoutout > [E] nak tolong ke.. xnak ..?

[E] nak tolong ke.. xnak ..?

hum, straight to the point.. aku dah tak larat sgt nk kene tgk + debug + redesign sistem org lain ni. masalahnye, org tu sendiri tak phm flow sistem die, xtau langsung gune coding+query, asyik nk harapkan org lain buat sistem die. brani btol die buat PSM2 amik coding org sem2 lps?? kalo amik coding org, pastu phmkan xpe gak.. ni tatau pape!! arghh..! aku bkn xnk tlg, tapi aku tak suke tgk coding org lain!! tapi aku maniskan muke, "eh, xpela. dtgla opis.. nanti ade problem saye try tlg…"..hm, tula ayat aku kalo ade mintak tlg 'tgkkan' error coding die.. mmg slh aku ckp bende yg aku tak maksudkan, tapi aku terfikir.. kalo satu hari nanti aku perlukan org utk tlg PSM aku.. mesti aku rase ape yg org tu tgh rase. sebab tu aku tlg gak…tapi sbnonye aku tak thn dah..

Categories: Shoutout
  1. aku
    April 5, 2006 at 1:29 PM

    Tak payah le tolong…. orang tu ngamik kesempatan je tu. Sampai biler pun dia takkan pandai, kalau asyik mintak tolong orang lain tolong tgkkan programming dia.

  2. August 13, 2006 at 11:04 AM

    simply, ko chargekan diaorang.. tak pun mintak diaorang belikan barang.. kalau time ko ada masalah nanti bersedia la.. untuk di charge, tapi itula.. adat kehidupan..

    programmer’s life not just ’bout software technology, it’s ’bout social engineering, what programmer do is software engineering.

    orang melayu nih,, kalau disuap kosong jer… memang, manja asyik nak lagi… jer… aku dah tobat dah… charge ajer…

    duk tahan macam ko last2 aku malas nak jadi pandai dan stay kat utm sampai sem3 jer.. nyesal siut.. one more time, charge ajer…

  3. August 28, 2006 at 2:09 PM

    FYI,

    I baru belajar buat website dan dah upload site di http://www.singleyoung.com

    Tolong la support yer…

    sekarang i tengah study pasal CMS-postnuke, susahnyer belajar PHP. Tapi harap satu hari nanti you-all boleh post article bila I punya CMS dah siap…

    Good Luck..!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

