Home > Shoutout > [E] friend no more..

[E] friend no more..

hinss.. rase nk marah jek akhir2 ni.. aku dah terkena ngan budak pompuan yg soh aku tlg die nye PSM2 (mcm aku tulih kat post sblm ni)! mase nk kite tlg dulu, bkn main tepon mintak soh tlg.. bile aku dah tlg, dah berjaye setelkan problem die.. die pon dah present psm die.. adeke patut die buat tak kenal kat aku? yela aku tau, muke aku ni makin hari makin tak dpt di'recognize' sebab jerawat makin byk! tp bole tak just senyum bile terserempak ngan aku? ish, kalo dah perangai camni.. muke lawa pon tak gune!! baik aku ikut ckp kakak aku "takyah tlg, diorg ni cume nk amik kesempatan jek kat kite!"..

lagi satu hal, psl asrama.. aku tatau kene daftar asrama pg jumaat tu.. tapi tak bole ke tlg daftarkan aku .. name+ic aku ade kat borg brg elektrik terpampang kat ats board aku kat blk.. tapi nape msj soh aku daftar sendiri?? NEway, " time kasih sesangat" la sebab anto msj soh aku daftar sendiri kolej.. sebab kwn zaman sekarang ni mmg susah nk tlg org! aku mintak tlg kat org.. masing2 kate dah tulis dah name.. (pentingkan diri sendiri latu!). nak sangat dok bilik single? hah, dok la ko sensorg.. ckpla sensorg.. aku taula selame aku byk numpang brg letrik die kat blk.. tapi jgnla pekena aku cam ni.. eleh, aku pon tak kisah.. aku pon dpt blk single. aku bole bo*** kat blk pon! huh, kolej tu pon satu.. yg bukak pendaftaran kolej kejap sgt tu nape? dahla announce lmbt, mase aku dah kuar keje! tak terpikir ke psl org mcm aku yg praktikal ni? (sorila kengkawan, tapi aku dah terkena byk kali dan aku tension ngan kwn2 aku sendiri).. hmmmm.. kwn ke?

p/s : terase ke? sorila, tapi aku tak sempat nk bgtau sume ni kat ko.. mcm ko tak sempat bgtau aku psl ko nk blk single..

p/s: ina, nape x msg aku bgtau ko nk daftar subjek ape sem dpn?? smp ati ko bio aku sorg2.. huuu..

Categories: Shoutout
  1. ina
    April 18, 2006 at 10:43 PM

    uishh ida, org bukan tanak kasik tau tp xsempat nk kasik tau la. bler tau je ari aper kene wat subject registration trus kecoh2 apply cuti balik skudai.pastu biler balik, trus wat pendaftaran. mase kat skudai ader gak carik ida kat bilik tp xjumpe.org tgh bz la katakan..atue terpakse la saya mendaftarkan subjek tanpe memaklumkan anda terlebih dahulu..sori sesangat deh..ampun dari hujung rambut sampai ujung kaki..

  2. April 19, 2006 at 12:21 AM

    huhuhu..aku terasa jugak nih..sorie la dotz..aku pon raser bersalah jugak dlm hal ini..even ko tak salahkan..tp tue la..aku ttp raser salah walaupon sedikit..😦..

  3. kakak durjana
    April 19, 2006 at 9:52 AM

    “mak dah pesan, ayah dah bilang..” Haa…

    Jgn harap sgt pada kawan. Adat la tu, dok dlm dunia kalau tak berkawan, mcm katak bwh tempurung. tapi kalau dah berkawan, kena agak2 la jugak. Ada benda kita kena buat sendiri (final year project, assignment [perlukah aku senaraikan?]), ada benda kita bleh mintak tolong kengkawan (tolong anto gi stesen bas, tumpang gi keje bila moto rosak, tu pun bayar la singgit 2, duit minyak). Ko ada otak, ko boleh pikir sendiri kwn mana leh pakai, kwn mana tak leh pakai. So, learn from your mistake. And jgn le buat mcm tu kat org lain plak. (Eh aku bebel, mcm mak tak???)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

