Home > Whatever > [E] Sikeeeet je lagi dah nak berbuke~

[E] Sikeeeet je lagi dah nak berbuke~

lauk & nasi tuk berbuka dah siap masak. air carrot susu pon dah siap bancuh & simpan dlm fridge. “OK!.. dah siap sume, boleh la aku berehat sambil tunggu waktu berbuke”.. aku berkata-kata sendirian sambil menekan butang + volume pada remote control TV. tiba-tiba perut ni rasa kurang selesa, sakitnya lain macam pulak. “haih, lapar ke..? kejap la, lagi sejam je nk berbuke nii.. tunggu tau?” kataku tuk diamkan perut sendiri.

“err.. rase lain macam ni..gastrik ke?” aku cume terfikirkan sakit gastrik yg pernah aku alami semasa demam kuat dulu. “tapi, sakit ni lain macam la~ macam… sakit… nak buang air besar!” aku bangun dan berlari ke tandas.

“Laaa~ Ape pulak ni? ” Dia! dia datang lagi seperti bulan sebelumnya. tapi kenapa datang pukul 6 petang? knape tak datang malam nanti je? tunggula aku dah berbuka puasa! ala~ sikit je lagi nk berbuka, huk huk~

Categories: Whatever
  1. September 8, 2008 at 12:28 PM

    hehehe..hal2 mcm tue takleh la ko nk ckp “tunggu”
    😀

  2. September 8, 2008 at 2:13 PM

    kalo la leh tahan.. macam tahan kenc**g tu~

  3. September 8, 2008 at 2:20 PM

    bukan ko jer kene..aku pon same jugak..

    nk sakit hati takleh la sbb call of nature mmg mcm tue..takderk fixed timing🙂

  4. Tny
    September 8, 2008 at 3:32 PM

    Hahaha.. cobaan 😀

  5. September 8, 2008 at 3:36 PM

    cobaann~

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

