Home > Jalan-Jalan > [E] Cameron Highland Trip

[E] Cameron Highland Trip

Oh, terlupa nak cerita tentang cerita aku dan Win jalan-jalan di Cameron Highland pada ahad mingu lepas lepas, asyik cerita tentang rumah aku dipecah masuk. Ishk.

Abang dan isteri abang ajak aku dan Win ke Cameron pagi ahad, cuma untuk berjalan-jalan di sana. bertolak ke sana pada jam 1030pg dan sampai di Tanah Rata waktu tengahari.

Kami beli strawberi.

Yang besar lebih mahal daripada yang kecil

Yang besar lebih mahal daripada yang kecil

Kami makan homemade ais kerim strawberi.

RM 3 semangkuk

RM 3 semangkuk

Kami jalan-jalan di kedai menjual pokok bunga.

cantik kan bunga ni?

cantik kan, bunga ni?

Aliff suka makan strawberi juga. Dia makan dua!

aliff mamam strawberi

Memang seronok dapat ke Cameron Highland. Lain kali mahu pergi lagi~

More photos here…

Categories: Jalan-Jalan
  1. November 10, 2008 at 12:22 PM

    cameron dh x macam dulu.. skrg cuaca dh x sesejuk & senyaman dulu. on d way naik pun ade tmpt pelupusan sampah! wth! x reti jaga kawasan tourism la diorg ni..

  2. November 10, 2008 at 8:12 PM

    haah, adeke patut jadikan cameron highland kawasan pelupusan sampah? ishk.

  3. Tny
    November 18, 2008 at 12:49 PM

    Hahaha :))
    Korang berdua rupa2nya.. 😉

    Errmm.. dh lama x pegi sana.. teringin jugak nk pegi.. ehh ni guna camera apa nih? Clear view..

  4. November 18, 2008 at 1:02 PM

    hehe, pergi bertujuh la.. bukan berdua jek.. lainla kalo dah kawen~

    kamera win ni.. ape ke jenis nye.. Panasonic TZ5.

  5. November 18, 2008 at 2:39 PM

    panasonic lumix tz5 @ tz15. compact camera je, tp 10x optical zoom! x sanggup nk bw camera bagak mcm DSLR ke hulu ke hilir.. huhu~

  6. November 18, 2008 at 3:23 PM

    eleh, bangge le tu!

  7. November 18, 2008 at 3:33 PM

    mane de bangge.. puas ati je sbb dpt camera yg duduk tgh2 antara compact digicam dgn budget DSLR.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: