Home > Whatever > [E] Saya Sayang Kereta Saya

[E] Saya Sayang Kereta Saya

Saya sayang kereta Kancil saya. Saya namakan dia  Comot. Walaupun kecil dan warnanya merah pudar, enjin Comot masih bagus dan boleh dibawa berjalan jauh. Berulang-alik dari KL ke Kuala Kangsar dan KL ke JB. Walaupun kos perbelanjaan membaiki Comot agak tinggi, tapi tak apalah. Kereta tua. Rosak sana sini.

Tapi ada yang ketawakan Comot. Dikatanya Comot buruk, sempit dan tak laju. Kesian Comot.  Padahal selama ni, dengan Comot-lah aku pergi sana jumpa mereka.

Nanti kalau ada masa, aku nak hantar Comot cat warna baru. Comot nanti boleh jadi Comel.

Categories: Whatever
  1. April 8, 2009 at 9:08 AM

    kak sue pun syg si putih kak sue walaupun kemek sana sini…….hehehheheh

    • April 8, 2009 at 10:33 AM

      huhu~ tula.. kete kancil kecik. senang nk bawa menyelit

  2. imran
    April 8, 2009 at 6:11 PM

    kalau dicat baru.hilang la identiti comot.

  3. HoneYmadu [Hani Liyana]
    April 8, 2009 at 7:44 PM

    hohoho~~Cat jerr .. X balik JB kerrrrrrrr??

    • April 8, 2009 at 10:41 PM

      blk la nanti.. tg lps kak ida exam dulu..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

