Home > Whatever > [E] Cakap pasal anak

[E] Cakap pasal anak

aleesya

Aleesya Nur Sabrina

Fes of ol, memperkenalkan anak sedare terbaru dalam keluarga aku.Ini anak pertama kakak, Anis. Mak dan ayah aku datang dari Ipoh untuk jaga kakak di KL, jadi sekarang senang je nak jumpe diorang kat sane. Tapi tak dapatlah nak makan masakan mak yang best-best.. sebab makanan yang mak masak cume tuk orang dalam pantang. nasi, halia dan lada hitam -____-

Sekarang, ramai pula yang tanya aku bila lagi? Haih, nanti-nantilah~ aku tengok kakak aku dan kakak Win rilek je dulu lepas kawen, dah setahun dua ‘berdua’, baru jadi ‘bertiga’. Lagipon, aku rase aku tak redi lagi nak ada anak. Hidop sendiri pon belum terurus lagi, Win pon cakap aku tak redi lagi. haha, sebab perangai tak macam mak budak kot.

Dulu orang sebok tanye, “bile nak kawen?”. bila dah kawen, orang tanye “bila nak anak~”. Pastu kang bila ada anak, orang tanye “Bila nak ada cucu?”. haha~

Categories: Whatever
  1. Evil Sista
    April 26, 2009 at 10:04 PM

    weh.. sup sawi hari2 selama 44 hari best pe….. hahahahahha

    • April 27, 2009 at 9:05 AM

      haha, supsawi mak mmg sedap. keh2

  2. April 27, 2009 at 11:55 AM

    comeynya sabrina…….

    • April 27, 2009 at 2:05 PM

      comey macam makcik nye jugak. mane tumpahnye kuah kalau tidak ke nasi.. ~ huhu

  3. mas
    April 28, 2009 at 11:19 AM

    comelnye baby girl… aku pun nak gak.. hehehe

    weh edot silap da.. b4 kawin, org tanye, bile nak kawin? pastu dah kawin org tanye, bile nak ada anak? dah ada anak org tanye, bila nak ada anak no. 2? gile hidup ni pantas betul bergerak.. rasa mcm baru je aku ni bergelar anak dara.. kahkahkahkah.

    • April 28, 2009 at 12:05 PM

      aku cume nk tunjukkan betapa concern-nye diorg sampai tahap tanye, “bile plak nak dapat cucu?” keh3

      ok mas, lepas ni target tuk dapatkan baby girl plak

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

