Home > Whatever > [E] Pasal makan

[E] Pasal makan

aku suka/boleh makan nasi dengan lauk

  • gulai lemak cili api / gulai lemak
  • taucu
  • clear soup
  • asam laksa
  • kari
  • kurma
  • taugeh
  • batang keladi

tapi Win tak suka apa yang aku suka. Jadi aku tak boleh nak masak lauk ni sebab nanti tak laku. Win suka lauk

  • asam pedas
  • sambal
  • sambal kicap
  • yang pedas2 belaka

huk3.. aku suka apa yang dia suka, tapi dia tak suka apa aku suka. -____-

Categories: Whatever
  1. May 6, 2009 at 1:02 AM

    apa yang penting kerjasama🙂 + kompromi antara kedua-dua pihak

    • May 6, 2009 at 11:42 AM

      haa, Win. dengar tu. kerjasama!

  2. May 6, 2009 at 8:38 AM

    kalo suke + reti masak, masak je la.. xde sape marah.

    • May 6, 2009 at 11:43 AM

      bukan sebab takot kene marah. kang awak tak makan, rugi jela masak. haih~

  3. kak wardah
    May 6, 2009 at 10:52 AM

    tu biasa tu..dh jd isteri..isteri memang selalu kena suka apa suami suka…pastu, kesukaan/kegemaran kita memang dah terkebelakang…

    • May 6, 2009 at 11:44 AM

      ho ho ho~ kak wardah pon ade jugak ke rase cam sy rase? Win bagi masak sume ni, tapi die soh masak lauk telor goreng tuk die mkn sebagai ganti.
      haih, dengar die cakap camtu, xjadi nk masak.

      haha, sebenarnya.. sy pon tak pandai nak masak kari + kurma tu

  4. mas
    May 6, 2009 at 3:09 PM

    haih org johor klo takda kicap sambal tu tak sah! edot kene balik blajar masak dgn mak mertua lah gini…

    • May 6, 2009 at 3:20 PM

      hah, dah lame aku prektis masak masakan kegemaran Win~ setakat ni okla, win makan tanpa keracunan makanan. haha~

      kompleks la bile org Perak kawen dengan orang Johor. lidah tak same. tu kire nasibbaik aku tak pakse die mkn gulai tempoyak, aku pon tak reti makan yg tu~

  5. May 6, 2009 at 4:23 PM

    hahahaha… lidah xserasi xbeerti hati x serasi kan?? hehehhehe

    • May 6, 2009 at 9:49 PM

      haha, kalo hati tak serasi tak sempat kenduri kawen dah gado~ keh3

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: