Home > Whatever > [E] Beza

[E] Beza

Dulu masa bercinta, kalau merajuk mesti akan dipujuk. Bukan setakat McD ada ‘delivery’, aiskrim pun ada juga. Win belikan aiskrim dan hantar ke pintu rumah sewa aku. Kadang-kadang, dalam plastik tu ada bar coklat. Seronoknya. Bila dapat delivery macam tu, hati yang merajuk pun cair. Macam aiskrim yang cair dalam mulut.

Sekarang dah kahwin, kalau merajuk masih akan dipujuk. Cumanya cara  dan ayat dah lain, “Makanlah aiskrim/coklat dalam peti ais tu.”

Dulu masa bercinta, kalau nak keluar boleh keluar pakai baju apa pun.

Sekarang dah kahwin mesti kena tegur, “Tudung?”.

Categories: Whatever
  1. Evil Sista
    May 29, 2009 at 11:31 AM

    wakakaka…

  2. May 29, 2009 at 11:32 AM

    ngaaaa nga nga nga

  3. May 29, 2009 at 11:49 AM

    tue masa belom dpt mcm² usaha la~~ dah dapat? hahaha~~

    itu beza dia, sebelum jadi isteri dengan selepas jadi isteri🙂

    (ampoonnnnn tuan rumah!)

    • May 29, 2009 at 11:51 AM

      haha~ tula lebih kureng. Dulu bes kalo merajuk, dpt eskem!! Hari-hari pun rase bes je merajuk. hahaha

  4. May 29, 2009 at 2:41 PM

    xpe..xpe.. ade ubi ade batas.. ade hari nnt xdpt la nk merase eskrem tu..

    • May 29, 2009 at 2:48 PM

      ho ho ho, ubi batas mane plak ni~

  5. mas
    May 29, 2009 at 5:01 PM

    win tanye mane tudung? baguih betul la win ni.. ciri2 suami mithali camtu la, membimbing isteri jadik isteri dan ibu solehah.. caya lah win!!

    • May 29, 2009 at 5:02 PM

      ho ho ho, he even spend his money to buy me new tudung.
      cayalah Win!

  6. May 29, 2009 at 5:09 PM

    korang suami isteri nie kelakar laa……. edot majuk ada gak win nak pujuk….. kak sue majuk diri kak sue sendiri yg pujuk…..huhuhu….. abg keril xnak pujuk ponnnnnn…….. nak mkn eskrim kena g beli sendiri………

    • May 29, 2009 at 5:21 PM

      hoh yeke? kalo camtu saya kene bersyukur la ade gak orang nk pujuk kalo sy merajuk. sekurang-kurangnya ada aiskerim dalam fridge. ho ho ho

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: