Home > Whatever > [E] Gila Makeover

[E] Gila Makeover

dapur idaman?

dapur idaman?

Aku gila makeover, bukan untuk makeover diri sendiri (walaupun sebenarnya perlu) tapi untuk makeover rumah.

Pantang tengok flyer jualan perabot, kedai perabot dan seangkatan dengannya.

Hasrat di hati nak beli meja makan, segan bila tetamu datang ke rumah terpaksa makan atas meja lipat ala jepun. Kalau ramai, kami makan atas lantai.

Nak beli kabinet TV. Sekarang tv cuma diletakkan atas ColourBox yang diletak melintang. Tapi tak apalah, tv kecik cuma 12inci. Muat.

Nak beli karpet baru, karpet yang ada sekarang ni dah berkurun lamanya dekat rumah sewa ni.

Tapi Win kata, tunggulah masuk rumah baru. Rumah baru? Nak pasang kabinet dapur, gril, lampu, kipas. Kena simpan duit untuk semua tu.

Jadi tiap kali rasa ingin membeli sangat kuat, aku keluar dari kedai [perabot tu tanpa beli apa-apa.

Categories: Whatever
  1. Jafni
    June 12, 2009 at 11:22 AM

    Sabar…nak rabak duit poket kome…

    • June 12, 2009 at 6:56 PM

      sabar, sabar. kumpul duit dulu. keh3

  2. June 16, 2009 at 8:20 AM

    haha.. aku ingat aku sorang ja perangai suka pi kedai perabot.. sah la kite mmg july baby.. same je kepala otak.. haha..

    ~mmg.. pantang tgk flyers.. sure nk pegi tgk jugak kan? ni smlm br prasan ade kedai lampu kat area2 umah ni.. tungguuu.. tungguuu.. sat sampai.. haha..

  3. as
    December 27, 2011 at 12:19 PM

    nk perabot murah….baik punye

  1. June 16, 2009 at 10:55 AM

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: