Home > Whatever > [E] Pergilah Jalan-jalan

[E] Pergilah Jalan-jalan

Pulau Redang shore

Masa balik kampung hujung minggu lepas, sembang-sembang dengan Mak:

Mak: Kamu dah pergi Terengganu? Kelantan?

Aku: Dulu kecik-kecik adela. Rombongan sekolah. Kenapa? Mak nak pergi rombongan?

Mak: Tak delah, kamu dengan Win pergilah jalan-jalan. Sebelum ade anak ni. Tengok negeri orang. Nanti dah ada anak, susah nak jalan berdua.

Aku: Ho ho~ Minggu depan kami ade gathering dengan kawan kat Port Dickson. Kire kami pergi jalan-jalan la tu kan?

Mak: Alah! Port Dickson tu dekat dengan umah kamu, lain kali boleh pergi. Yang jauh-jauh tu pergi dulu.

Aku: Uhm, tengoklah nanti. *ayat biasa untuk menutup perbualan*

ps: Aku suka pantai dan tengok laut. Nak pergi Pulau Perhentian, Redang, Lang Tengah, Sipadan… haih, bila lah dapat pergi~

Categories: Whatever
  1. Evil Sista
    August 1, 2009 at 8:40 AM

    Aku rasa la kan…. mak nak suh bawak dia jenjalan sekali la tuh…. Hahahahaha…

    Sebbaik aku sempat pegi Redang + Lang Tengah. Tapi skang dah setahun aku tak jejak pasir pantai mana2 pulau.. sampai la Aleesya reti berenang. Wakakakaka…

    • August 2, 2009 at 8:43 AM

      haha, mak xnak ikot la kalo aku jln.

      tunggu leesya reti berenang? nak g snorkeling dengan leesya? haha~

  2. huserk
    August 1, 2009 at 5:35 PM

    sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan sipadan
    hehehe sori menyemak..tapi pegilah sipadan sipadan sipadan! hehehehe
    money back guarantee!

  3. Haru-chan aka Hariz
    August 7, 2009 at 7:43 PM

    HOHO,,..nnty kalo pgi tnjk ar gmba kat sane eh,,kalo pegi ar…

    • August 8, 2009 at 10:05 PM

      ok ok. nanti kami letak gamba kami gi port dickson. tungguuuuu~

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: