Home > Whatever > [E] Hari ini pakai topeng muka

[E] Hari ini pakai topeng muka

Hari ini aku pakai topeng muka ke tempat kerja. Sebab kawan2 takut aku bawa virus demam + selesema + batuk dari Win ke ofis. Tapi yang hairannya, orang lain yang batuk & bersin kat pejabat, langsung tak tutup mulut – tak pakai pun? Apesal? Aku yang tak batuk @ selesema ni, korang suruh pakai pulak~

Apa kelebihan pakai topeng muka?

  • Tutup parut jerawat di muka
  • Boleh buat macam2 mimik muka, orang lain tak bole nampak.
  • Nampak macam doktor bedah – cuma tak ada kot doktor je.
  • Tak payah mekap tebal2 seluruh muka – mekap mata & dahi sahaja.

Apa kekurangan pakai topeng muka?

  • Bernafas nafas sendiri – dahla nafas berbau~ -___-!
  • Nampak lain dari orang lain – aneh.
  • Kawan2 datang tanya kenapa pakai topeng muka?
Categories: Whatever
  1. cikana
    August 27, 2009 at 8:03 AM

    haha hihi huhu lawak giler!!!

    • August 27, 2009 at 8:56 AM

      haha huhu~

  2. Evil Sista
    August 27, 2009 at 10:19 AM

    Mcm mana pakai mask pakai tudung?

    Tudung dulu then mask or mask dulu then tudung ? hehehehe

    • August 27, 2009 at 10:22 AM

      pakai mask baru pakai tudung la. kalo telinga cukup capang bole pakai tudung dulu, baru pakai mask.

      • imran
        August 27, 2009 at 8:06 PM

        carik lah mask yg jenis ikat.

      • August 28, 2009 at 9:33 AM

        susah nak bukak kalo nk bernafas udara segar sekali sekala. kene bukak ikatan😛

  3. August 27, 2009 at 10:19 AM

    jdla mcm org jepun.. concern psl kesihatan org lain..

    • August 27, 2009 at 10:22 AM

      sesetengah orang mesia tak peduli hal orang lain sangat.

      • August 27, 2009 at 10:39 AM

        sesetengah peduli, kebanyakan yg tak peduli..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: