Home > Whatever > [E] Biarkanlah dia berleter

[E] Biarkanlah dia berleter

Haritu ada tengok rancangan Wanita Hari Ini yang bertajuk, Sindrom B1N1 – Takut Bini.

Ada satu part ni bila pengacara minta ustaz tu ulaskan tentang isteri hamba Allah (aku lupa, dengar macam nama tokoh, tapi sungguh tak pasti tokoh yang mana) yang suka berleter. Macam inilah lebih kurang ceritanya.

Hamba Allah ni berjalan pergi ke rumah sahabat beliau sebab nak mengadu pasal isterinya yg suka berleter.

Sahabat hamba Allah ni tanya,

“Siapa yang selalu menjaga rumah kau?”

“Isteriku.”

“Siapa yang selalu menjaga makan minum kau?”

“Isteriku.”

“Siapa yang menjaga anak-anak kau?”

“Isteriku.”

“Jadi.. biarkanlah dia berleter.”

EdotMembebel: Mari berleter.

Categories: Whatever
  1. January 4, 2010 at 7:17 PM

    hahahaha. i suka sangat entri u neh edot. marilah kita berleter beramai-ramai!

    • January 5, 2010 at 7:58 AM

      keh keh.. itulah org lelaki ni kalo dgr org pompuan berleter tak boleh nk blah. entry ni nk soh bukak minda sket.😛

  2. January 5, 2010 at 3:55 PM

    bukak minda? kite bukak langkah 1k dulu.. huhu~

    • January 5, 2010 at 3:56 PM

      langkah seribu? haha. tolonglah. tadah je telinga.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: