Home > Whatever > [E] Terima kasih

[E] Terima kasih

thanks
Senarai terima kasih saya:

  • terima kasih sebab selalu layan kerenah saya yang selalunya mengada-ngada
  • terima kasih sebab buatkan air mandian panas bila saya kata tak nak mandi kalau air sejuk. Dulu mase kecik-kecik ayah yang selalu buatkan air mandian panas setiap hari untuk suruh saya mandi ke sekolah.
  • terima kasih sebab buatkan air rendaman kaki yg panas bila saya kata saya sakit kaki lepas balik shopping kat One Utama
  • terima kasih sebab selalu dengar saya bercakap tanpa henti. mesti awak pening kepala lepas saya habis cakap kan?
  • terima kasih sebab angguk bila saya tanya “Kan Hubby? Kan? Kan?” tiap kali lepas saya habis bercakap.
  • terima kasih sebab tak pernah kutuk masakan saya walaupun saya masak kadang-kadang masin, kadang-kadang tawar.
  • terima kasih sebab tak banyak kira, tak cerewet.
  • terima kasih sebab selalu menyakat saya. saya paling terkejut masa awak sergah saya bila awak menyorok belakang dinding dalam gelap masa saya keluar bilik air. Lainkali saya nak pegang cebok air dalam tangan bila keluar.
  • terima kasih sebab tutupkan telinga saya dengan tapak tangan awak masa saya tidur bila ada alarm kereta yang berbunyi tanpa henti masa pukul 2-5 pagi.
  • terima kasih sebab suruh saya masuk tidur dalam bilik bila saya terhanyut depan tv. saya takut kalau tidur dalam ruang yang luas.
  • terima kasih sebab banyak bersabar.
  • terima kasih untuk segalanya.

EdotMembebel: ….

Categories: Whatever
  1. January 19, 2010 at 12:07 AM

    so sweet! bestnya kahwin ^_^

    • January 19, 2010 at 7:45 AM

      best kawen if we married to the right person for us.😛

      • January 19, 2010 at 9:52 AM

        true! the right person!

      • January 19, 2010 at 10:30 AM

        betol betol betol aina

  2. January 19, 2010 at 12:20 AM

    sama sama..hehe…

    bab tutup telinga tuh suwittt….:D

    • January 19, 2010 at 7:45 AM

      eh eh? fida pulak yg sama sama~ haha

      tula. terharu sgt masa tu. patutnya die tutup telinga sendiri, tp ttp telinga aku pulak..

  3. putrixue
    January 19, 2010 at 8:10 AM

    kasih diterima, hehehe

    • January 19, 2010 at 8:12 AM

      keh keh keh… terimalah terima kasih saya

  4. January 19, 2010 at 9:47 AM

    kasih diterima.. huhu~

    • January 19, 2010 at 10:30 AM

      ngeeee… ^__^

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: