Home > Whatever > [E] Cuti ni balik mana

[E] Cuti ni balik mana

Cuti ni balik JB.

Pukul berapa Datuk Harimau nak balik JB esok ni? Awal pagi? Lepas subuh? Tak ke nanti bersesak-sesak dengan orang yang nak beraya CNY? Eh eh, Datuk Harimau ni kalau balik JB secepat mungkin tapi kalau nak balik Kuala Kangsar lengah-lengah jek. Haha, fitnah #01. Gurau je lah, Datuk ni~

Dah check kereta, Datuk Harimau? Angin tayar? Tayar spare jangan lupa pam ye, itupun penting tu. Check air dlm radiator, air bateri. Cat kereta tu skali pun bagus juga.

Cuti 4 hari ni Datuk Harimau nak buat ape kat JB? Tengok tv je? Eh, jom la jalan-jalan tempat kite bercinta dulu. Jom ke kedai makan tepi laut yang mula-mula Datuk Harimau bawa I makan kerang bakar. Terkejut I, orang kedai tu bagi otak-otak kat meja. Kalau Datuk Harimau tak cakap yang otak-otak tu kalau kite makan kena bayar, mati-mati I ingatkan free. Cis.

Nak bawa ape balik JB nanti Datuk Harimau? Jangan lupa bawa hadiah tuk anak sedare yang baru lahir tu. Tuk abangnye skali. Dengan makcik dan pakciknya juga.

Dah kemas beg ke Datuk Harimau? Takpe, balik nanti I kemaskan.

Pernah baca kat blog mana ye, Jangan simpan otak dalam daun kelapa.

Categories: Whatever
  1. Hani
    February 12, 2010 at 8:15 PM

    jangan Lupe Bawak Puding yee ~😛

    • February 12, 2010 at 8:37 PM

      puding hani la kene buat kat umah JB

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: