Home > Whatever > [E] Bagi je lah kalau nak budak diam

[E] Bagi je lah kalau nak budak diam

aleesya

Tengok budak ni, Aleesya Sabrina nama dia. Anak kakak aku.

Dia hisap puting.

Dulu masa aku, kakak aku, adik aku, abang aku kecik-kecik pun hisap puting jugak.

Sebab tu kami semua ‘pendiam’.

Aku cakap kat Win, nanti kalau ada anak nak bagi hisap puting jugaklah.

Barulah gigi sama macam aku.

Tapi Win tak bagi.

Fine.

Kalau tanak bagi budak hisap puting bagi diam, budak tu merengek dah tau dah nak bagi sapa.

Budak E-cha ni kalau cabut puting dia, gigi dia ok jek, Tak jongang pon?

aleesya2

Muka ni tak boleh blah. LOL

aleesya3

Hohoho. Aleesya. Nanti pakai puting kat rantai leher macam Makcik Ida, ok?

Barulah rock~

ps: Anyah, pinjam gambo E-cha dari flickr ko.

Categories: Whatever
  1. silencer
    March 15, 2010 at 9:32 PM

    mitos je tu kalau bagi baby puting gigi leh jongang

    anak sedara saya semua hisap puting tapi elok jek gigi mereka

    yang penting jangan ler bagi yang jenis keras yang putingnya warna kuning.. tu memang liut tak elok untuk gusi baby

    • March 16, 2010 at 9:41 AM

      haha, bagusnye kalau Win pikir camtu. thanks Silencer for the comment. adalah jugak bukti yg hisap puting tak jongang. janji budak tu buleh diam ye x?

  2. Evil Sistah
    March 16, 2010 at 10:31 AM

    Nanti aku suggest kat Win, beli satu puting NUK cam E-Cha nih… Ni tak bagi gigi jongang. Tapi kenapa aku nak suruh win beli satu? Sebab bila ko start membebel-bebel, suh je Win suap puting kat mulut becok ko tuh, baru la ko diam..

    • March 16, 2010 at 10:32 AM

      alah, aku diam je kat umah. mane de becok. hakhakhak

  3. drMpower
    March 17, 2010 at 1:21 PM

    oh ye eh isap puting gigi jongang?

    abih halimah jongang, kompom2 puting keras gile mak die kasi mase kecik2. keh keh keh

    takde ah.

    aku takde anak. kawin pun belum, first time aku dengo gini.

    mungkin leh suruh mythbuster test myth ni. buster leh jadi model baby.

    keh keh keh

    • March 17, 2010 at 1:27 PM

      ala, puting ni nk buat air liur jgn meleleh @ nk soh budak kecik diam jangan merengek2. kalo ade bende tu dlm mulut.. nyot nyot senyap ah.

      anak sedare aku semua isap puting dan bila dorg nangis, sumbat dgn puting – senyap. sebab tu aku pk, nnt pon aku ada anak kalao dah nangis-nangis je sumbatla jugak puting.

      tp org kate isap puting tu buat gigi jongang. aku pn jongang.. HAHAHA. kawen jugak jongang jongang pon.

    • March 17, 2010 at 8:17 PM

      tu la psl.. dulu2 xpenah dgr pun isap puting bole jongang. smp la kawan ngan budak edot ni..

      kalau telinga capang sebab suke pakai cap time kecik2 tu penah la jugak dengo, tu pun xtau la kemitosannye, hahahaha~

      • March 18, 2010 at 9:37 AM

        eh? mitos pakai cap mase kecik telinga capang tu saya yg bgtau awk kan? kalo sy yg bgtau maknenye TIPU la tu.

  4. Hariz~
    March 20, 2010 at 9:21 PM

    haha,, prasan x gigi ajik jongang? haha… start esk dier pki spek mate..adek bradek sume pki spek..

    • March 22, 2010 at 8:58 AM

      die tak hisap puting, camane leh jongang tu?

      huhu terpakselah pakai spek sbb asek men komputer jek.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

