Home > Whatever > [E] Selamat tinggal F

[E] Selamat tinggal F

F,

Walaupun saya bangga kalau dapat miliki awak,

Tapi saya tak sanggup korbankan semuanya demi awak,

Saya tak nak sebab ada awak,

MakAyah, jalan-jalan makan angin dan keperluan saya terabai pulak.

F,

Walaupun saya suka pada awak,

Tapi saya baru tahu yang saya tak mampu miliki awak,

Saya tak nak sebab ada awak,

Saya berlagak kaya padahal tidak.

F,

Walaupun saya sakit hati melihat awak,

Tapi saya akan sentiasa tengok awak di parking TPM tepi semak,

Saya nak bagitahu ni kat awak,

Saya mungkin kena ‘kawen’ dengan ‘orang’ lain yang tak berapa nak segak.

Categories: Whatever
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

