Home > Whatever > [E] Mahal VS Tak mahal

[E] Mahal VS Tak mahal

Contohnya, beras.

Kalau dah biasa makan beras mahal, bila makan kat rumah orang yang beras tak berapa mahal mesti rasa lain. Rasa kurang selera.

Kalau dah biasa makan beras tak berapa mahal, mesti sangat berselera makan kat rumah orang yang beras mahal sedap, wangi & lembut.

Samalah dengan air pun.

Kalau dah biasa minum air bertapis yang keluar dari tapis harga beribu-ribu ringgit, bila minum kat rumah orang yang air tak bertapis atau air ditapis guna penapis yang murah mesti rasa lain. Rasa tak sedap.

Kalau dah biasa minum air tak bertapis, bila minum air bertapis rasa sedap semacam.

Nanti kalau aku terpijak duit banyakkk, aku ingat nak beli penapis air yang inilah.

Comel. Comel macam Pingu.

Categories: Whatever
  1. August 2, 2010 at 5:33 PM

    ok. pertama kali masuk.🙂 have a nice day

    • August 2, 2010 at 5:38 PM

      tengkiu cekgu.🙂

  2. August 2, 2010 at 9:16 PM

    ahaaa..nnti kalau minum air rumah ko, mesti best kan edot!…hehehe..

    • August 3, 2010 at 1:29 PM

      haha, air yg keluar dari Penguin yang rege beriban-riban ni patutnye sedap la~ tapi mampu ke nak beli T_T

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: