Home > Whatever > [E] Alamak

[E] Alamak

… muka penuh bintik-bintik, jerawat-lah segala dahlah Raya lagi sebulan lebih.

Win pun komplen.

Tak boleh jadi.

Kena cari krim nak tepek kat muka ni bagi putih berseri cerah sekata.

Mana tahu kot-kot rajin tepek krim ni jadi cun macam Lisa Surihani.

Krim ada tapi tak pakai.

Biasalah aku, semua pun hangat-hangat tahi ayam.

Categories: Whatever
  1. August 6, 2010 at 7:10 PM

    edot, tryla pegi skin specialist.. lps kawin aritu br pi, seriously muka akan OK tp kne maintain. klinik kat ss15, subang jaya, klinik ranjit. agak femes dr nih.. kne buat appointment awal, charge die jarang sekali lebeh rm150 sekali ngan ubat… tryla!🙂

    • August 7, 2010 at 10:06 PM

      oh kwn seopis aku pn ada pi situ, dr ranjit. ya, lps aku tgk perubahan kat muka dia, aku pon rasa nak pegi.

      thanks zulia😛

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: