Home > Whatever > [E] Cantik tak?

[E] Cantik tak?

Edot sedang menempek bedak sejuk tebal 1 inci kat muka.

[E] : Cantik tak?? (tunjuk muka putih melepak kat Win)

[W] : Cantik…. macam syaitan. (dialog P.Ramlee – LabuLabi)

[E] : ………..

Benci tau.

Categories: Whatever
  1. ruru
    August 14, 2010 at 12:44 AM

    dot, bedak sejuk ni elok sebb leh kurangkan minyak kat muka.
    tp ramai org pesan pakai masa single.
    ni mesti kes tak pernah terai pakai masa single kan??
    hahha. tak pasel2 kena dgn win. :p

    • August 14, 2010 at 9:49 AM

      dulu mase single ada pakai gak tapi sendiri takut sebab tinggal sorg2 kat umah sewa. then lepas kawen pakai kalo teringat.

      haha, kalo tanye win banyak kali pun mmg jawapan dia yang tulah.

  2. August 14, 2010 at 8:17 AM

    Sampai satu inci tu edottt!!..caya la..hehe

    • August 14, 2010 at 9:50 AM

      haha, kalo tak tebal rase cam tak berkesan. heh

  3. hanisakura
    August 16, 2010 at 12:40 PM

    ko pki sblm tido ker? pki la awl sket dlm sejam due jer. pastu basuh la sblm tido. hehhe

    • August 17, 2010 at 9:47 AM

      aku pakai malam2. pastu masuk bilik ternampak reflection sendiri terkejut. selalunye xsempat tdo dah hilang semua bedak sebab rambut sapu bedak kat muka😛

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: