Home > Whatever > [E] Kueh raya? Aku tak makan sangat

[E] Kueh raya? Aku tak makan sangat

makngahbiscotti
tengok fesbuk kawan, depa buat kueh raya.

depa tahun ni balik beraya umah mak mertua – nak amik ati mak mertua kut.

tapi aku?

aku tak buat kuih raya. rumah aku takdak oven. (baguih dak alasan?)

beli kueh dah siap pun dak.

balik kampung umah Mama tangan kosong ja buleh ka? (T_T)

aih, macam mana nak jadi menantu kesayangan kalo tak bawa kueh raya..

haha, tolong tengok Mama masak di malam raya pun kira okelah kut~

lagipon aku tak makan sangat kueh raya.

BULEH DAK NAK SEMUA ORANG JUGA TAK MAKAN SANGAT KUEH RAYA?

ps: tp kueh yang Mak Ngah Si Pembuat Kek buat sangat shedappp.

Nak raya umah MakNgah makan kueh biscotti (gambar) banyak-banyak.

Categories: Whatever
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: