Home > Whatever > [E] HomeDec 2010

[E] HomeDec 2010

HomeDec 2010 @ KLCC.

Yang aku suka tengok kedai jam ni sebab dorang jual jam comel-comel.

Tapi agak mahal la.

Jam yang aku berkenan Win pulak tak bagi beli sebab jam tu berdiri atas lantai.

Haih~ nak buat camana rumah kecik bebeno.

Categories: Whatever
  1. October 5, 2010 at 6:29 PM

    bp rege jam itu?
    skang tgh carik jam..ade berkenan mechanical clock yg nampak gear etc..tp xigt nk carik kt mane

    • October 6, 2010 at 11:15 AM

      oh jam yang gear tu ada aku nmpk kat kedai ni masa HomeDec tu. tapi harga melampau.. Rm449 hahaha. nama booth tu Hommy. try la google kot kot ada.

  2. October 5, 2010 at 10:19 PM

    ahhhh jam tue menarik la =.=

    • October 6, 2010 at 11:16 AM

      haah jam bentuk poster berkeping-keping ni comel betul! tapi gamba ni je yg aku tunjuk kat sini, sbb gambo lain cam serabut plak hahaha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: