Home > Shoutout > [E] Minggu depan mula kerja dari 5pm – 2am

[E] Minggu depan mula kerja dari 5pm – 2am

Huk huk.. nasib baik untuk 3 minggu je kene keje dari 5pm ke 2am tupon ikut jadual yang teamlead dah bagi.

Kalo idak, mau tiap2 hari jadi burung antu (@_@)

Oh, tak payah pergi opis time tu, keje dari rumah jek.

So bole tengok TV & makan makan sambil buat keje.

Yahoo~

Tapi.. tapi… sape nak teman aku keje sampai lewat malam?

Sure Win tido (T^T)

 

Categories: Shoutout
  1. November 13, 2010 at 7:48 PM

    Edot, kalau aku tak mampu nak buat keje pejabat kat rumah… orang kata tak khusyuk..ehehe

    • November 14, 2010 at 12:05 AM

      huhu ye ke fida?

      aku setakat ni ok je, mmg ade distraction tapi aku bole bagi hasil kerja yang dijangkakan oleh bos, so tak kene marah la😛

      lagipun takmolah aku dok opis sampai kol 2 pagi (T_T) bek dok rumah keje kat rumah hohoho

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

