Home > Shoutout > [E] Win came to the rescue

[E] Win came to the rescue

He traveled 30km from KL to Serdang to get the steering lock key and give it to me at TPM Bukit Jalil – by motorcycle.

.. and i never forget why i married him (^_^)

Thanks Hubby~~

Categories: Shoutout
  1. December 2, 2010 at 6:15 PM

    apalah sgt 30km kalau dibandingkan dengan kegembiraan dpt jadi hero untuk yang tersayang…
    kan zuhrin kan?

    hehehhe

    • December 2, 2010 at 7:52 PM

      he he he hero ku lari gagah berani~~

  2. December 2, 2010 at 11:36 PM

    Bertuahnya ko edot, cari aku seorang calon suami yang baik spt win boleh?errr

    • December 3, 2010 at 12:42 PM

      hohoho Fida~ aku rasa tak payah carikan untuk ko.. sebab dari blog ko macam dah ada yang berkenan kat ko ni huhuhu­čśŤ

      insyaAllah, Fida.

  3. December 5, 2010 at 7:44 PM

    Eh pepandai je edot… mana ada la:P

    • December 6, 2010 at 11:28 AM

      eh, tak ada ek.. or mebi aku salah sangka. propa je aku ni hahaha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: