Home > Gunpla > [E] Dari rumah kotak ke rumah kaca

[E] Dari rumah kotak ke rumah kaca

Dah lama kami tinggal dalam rumah kotak. Dahlah gelap, berhimpit-himpit pulak tu. Sardin dalam tin pun tak berhimpit lama macam kami.

Tapi apakan nasib, kami tak ada suara – tak boleh menjerit.

proses perpindahan dari rumah kotak ke rumah kaca

Penderitaan kami berakhir malam tadi bila tuan kami sediakan rumah baru – rumah kaca. Cantik.

Siap ada lampu lagi.

 

kami dah ada rumah baru. terima kasih power root!

siapa kami? kamilah Gundam di tingkat 4 rumah kaca!

Nak tengok lebih banyak gambar ahli keluarga kami di tingkat 1,2 & 3, tekan sini.

Categories: Gunpla
  1. January 5, 2011 at 9:28 AM

    buleh dgr gundam bergaduh mlm2..bunyi kaca…kekeke..jaga2 dot

    • January 5, 2011 at 10:10 AM

      Xdgr plak gadoh2 dorg ni haha. Kalo dgr nnt aku call tv3

  2. Evil Sista
    January 5, 2011 at 4:50 PM

    Kunci tak lemari tu????

    • January 5, 2011 at 5:50 PM

      tak kunci.. sape nk bukak lagipunnnnnn~~ haha.. kalo echa dtg pun die tak minat nak kaco. dlm rumah dia lagi banyak😛

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: