Home > Whatever > [E] Aktiviti rahsia

[E] Aktiviti rahsia

Tiap pagi lepas Win gi keje, aku buat aktiviti rahsia. Tapi kalo aku cakap kat sini dah tak rahsia la kan? Tapi macam mana nak sambung cerita ni kalo aku tak bagitau rahsia ni?

Ok aku cakap jugaklah rahsia ni walopon sebenarnya rahsia besar sebab kalo Win tau mesti dia buat muka pastu rolling eyes. Tapi rahsia tau, jangan bagitau orang.

Tiap pagi lepas Win gi keje…………. aku tidor balik hahahaha!!

Kalo aku terjaga pukul 9.30pg pastu barang nak masak pun ada dalam es-box (baca: peti ais), aku masak lunch/dinner sampai pukul 10.30pg pastu gi keje kol 10.45pg. Boss aku soh dtg keje kol 11 balik kol 7 mlm, wokey.

Kadang-kadang aku tak terjaga langsung pun ada😛

Tidor balik time pagi ni selalu mimpi yang aneh-aneh la, macam aritu mimpi Win masok pertandingan memasak pastu aku dapat tandatangan makcik Hanieliza sebab dia pengadil kat situ. Win bertanding buat sandwich je, tapi realitinya Win tak pernah masak pun. Masak air dia pandai, masak megi guna mikrowave pun dia pandai juga.

Tapi pagi tadi mimpi yang paling best!

Mimpi ada lori Eric Leong datang rumah dan buat home-deco FREE wehh~~ gila aku hepi sangat masa dorang datang serbu tu. Aku tunjuklah, sofa aku dah koyak bole tak ganti baru? Pastu soh deco dinding skali. Memang lawalah dorang buat tuk aku macam dalam tv tu.

TupTup!!

Buka mata gosok-gosok lima nam kali pun…. tengok rumah aku macam sama jek. Sofa masih koyak. Dinding masih kosong.

.

.

.

.

.

.

Sedih tau~ (T_T)

Categories: Whatever
  1. January 14, 2011 at 9:37 PM

    haaaa, aku tau makna mimpi ko tu edot… itu maknanya…………………………….

    eh mana boleh cerita kat orang, rahsia!..heh!

    • January 14, 2011 at 10:53 PM

      cehhhhh~

      ko ni pandai tafsir mimpi sejak bile eh fida~~ hahaha

  2. January 15, 2011 at 6:49 PM

    Sejak azali..kehkehkehekhekeh

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

