Home > Recipe > [E] Puding Pic & Puding Roti

[E] Puding Pic & Puding Roti

Semalam dok belek-belek buku masak-masak 1 Hari 1 Resepi nak terai menu pencuci mulut & minum petang.

Tengok pun kat rumah masih ada roti gardenia yang dah expired tapi blom tumbuh kulat, so aku buat satu set puding roti & satu set puding pic sebab Win kate nak yang tu.

Jeng

jeng jeng… tengok nilah hasilnye puding pic!!!

Amik gambo puding pic je sebab tu je yang nampak presentable.

Puding roti tu penyet sebab tade loyang yang sesuai nak digunakan. Jadile, asalkan sedap dimakan. Nanti ada jumpa loyang yang murah, nak beli ah.

 

Resepi makcik Hanieliza ni memang senang nak buat. Rasa pun sedap kalo ikut betul-betul sukatan dia bagi tu.

Categories: Recipe
  1. February 16, 2011 at 9:00 AM

    smlm pn aku wat puding roti…puding roti aku xpnh ade rupe y semenggah…mmg sememeh manjang..

    • February 16, 2011 at 9:02 AM

      haha samalah puding roti aku pun penyet harap je masa bakar kembang semangkuk tapi last2 kechot!

      ni first time aku buat, so aku baru belajar mane yang patut buat mane tak😛

  2. February 16, 2011 at 9:17 PM

    Edot, nnti buat puding ni time kitaorang serang umah ko tau, nak yg presentable mcm ni gak…next time, insyaAllah…;)

    • February 17, 2011 at 7:50 AM

      Hoho, ble tu? InsyaAllah kalo korg nk dtg lg aku buat. Yg ni sng je hohoho

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

