Home > Recipe > [E] Experimental dinner

[E] Experimental dinner

 

Pegang ayam tu kuat-kuat jangan bagi dia lari.

Dah siap dibakar!!

Tambahkan salad tomato & kentang oregano.. wallah!

 

Semalam percubaan membuat Ayam Panggang ala Kenny Rogers. Resepi cari kat internet & fusion dengan resepi dalam buku Makcik Hanieliza.

Side dishes ada Kentang Oregano resepi Makcik Hanieliza & salad tomato.

Kuah blackpepper tu beli peket sedia ada kat kedai je pastu modify ikut sedap mulut.

Outcome? Bolehlah rasa dia tuk 1st attempt. Win makan sampai tak larat bangun hahaha.

 

 

Categories: Recipe
  1. March 6, 2011 at 9:14 PM

    Dah boleh bukak cawangan kenny rogers nampaknya ni edot;)

    • March 7, 2011 at 12:23 PM

      kahkahkah.. bukak cawangan tu tak mungkin lah kot tapi tak payah pergi ke kenny roger’s tu.. maybe lah😛

  2. zulia
    March 6, 2011 at 10:51 PM

    ni kne kasik recipe nih. nk try!!! it looks superb!

    • March 7, 2011 at 12:24 PM

      oh ~~ nanti aku copy paste dari tempat aku cilok resepi ni ek. kentang oregano tu memang dari buku makcik Hanieliza je.

  3. ijalida
    March 10, 2011 at 12:33 PM

    wah.. yum..yum.. bile tgk je terus perut lapar & kaki terus bergerak nk ke Kenny rogers.. hehe

    • March 10, 2011 at 2:04 PM

      hahaha… kalo ber2 ok gak ke kenny. kalo beramai-ramai mau rabak poket kome😛

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: