Home > Whatever > [WE] Welcoming our little bundle of joy

[WE] Welcoming our little bundle of joy

Categories: Whatever
  1. November 20, 2011 at 8:05 PM

    SubhanaAllah..comelnya puteri sulung ko ni edot..bam bam…rasa nak cubit2 pipi dia..

    Edot…tahniah!!..ko berpantang kat kg ke? ke kat sini je?

  2. November 20, 2011 at 10:17 PM

    thanks Afida.. haha pipi tembam & idung kembang mcm aku😛

    pantang kat umah aku sini je, mak datang jaga. nak datang lawat, ko dah tau jalan mai umah aku kannnn~

    datang ler🙂

  3. mimie
    November 21, 2011 at 10:33 AM

    congrats edot…dah jd mak ko ye..

    • November 21, 2011 at 2:13 PM

      tengs mimi🙂

  4. aito
    November 21, 2011 at 2:03 PM

    tomeeiiii..grrr..rs nk geget!~..bapa kg edot??

    • November 21, 2011 at 2:17 PM

      huhu, mase kuar tu 2.93kg. skrg ni dah naik sket kot. gambar tu aimi masa 1st day & baru discharged.

  5. November 23, 2011 at 11:34 AM

    ko dok rumah je edot atau balik kuala?

    • November 23, 2011 at 11:35 AM

      apsal aku suka soklan yang tak patut disoal…

    • November 24, 2011 at 9:15 PM

      Dok umah. Mak aku dtg dr kmpg jaga.. Baik kan mak aku? Hehe

      • November 25, 2011 at 6:49 PM

        terbaekk

  6. November 24, 2011 at 1:39 PM

    InsyaAllah…nnti bila dah reda sikit aktiviti wiken aku, aku pi lawat..hehe;)
    a’aa..aku ingat jalan umah ko edot…

    • November 25, 2011 at 1:47 AM

      Eh, x pakse tau fida. Kalo bz, apa bole buat😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: