Home > aimi > [E] Dah setel

[E] Dah setel

image

Aqiqah untuk Aimi kami buat secara online je, terima kasih kepada ezqurban kerana menjadi pemudah cara.

Kata Ezqurban, dorang akan hantar resit & sijil penyertaan aqiqah lepas dah buat aqiqah untuk Aimi, InsyaAllah.

Win pulak dah cukur licin rambut Aimi untuk ditimbang. Tadi Win pergi kedai emas Poh Kong & timbang rambut tu — 1.1 gram hoho. Tapi belum keluarkan sedekah berdasarkan berat rambut tu lagi. Nanti nak cari nombor akaun rumah anak yatim lah.

Xpayahlah buat kenduri cukur jambul ekkk. Hehe.

Tahnik kat Aimi Win sendiri yang buat haha. Terkulat-kulat Aimi bila rase kurma dalam mulut.

Ok Aimi. Papa & Mama dah buat yang termampu untuk awak. Mmmuahh!

Categories: aimi
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: