Home > Whatever > [E] Cerita pantang #3

[E] Cerita pantang #3

Mak kate benchmark nak tengok badan dah kurus balik ke tak kene test pakai jeans yang aku pakai 9bulan yang lepas.

Bile aku test, MUAT! Bwahaha… Selamatttttt~

Tapi yang sebenarnya, dulu aku pakai jeans tu longgar. Tp ok la jugak sekarang pakai muat-muat, tak payah aku guna tali pinggang. Payah benor bile nak ke tandas aihhh~ tak sempat nak bukak ok? Antara masalah aku lepas bersalin ni adalah… dah tak boleh tahan kencing. Kesian.

Ok, sekarang semua orang tau aku kene pakai Poise (T_T)

Oh ya, sekarang tak boleh dah laa aku nak mentekedarah macam mak buyong, semua kene kontrol sebab nak kene jadi sama saiz macam dulu. Kalo tak, kene beli baju & seluar lain laa pulak! Oh tidakkkk

Ekceli kannn, masalahnya bukan berat badan tapi bentuk badan. Ni ada lebihan kulit menggeleber ni macam susah nak buang jek. Dok pakai bengkung laa jawabnye.

Baik, bersemangatlah untuk hilangkan geleber di badan!!

Categories: Whatever
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: